Laadimine...

KATEGOORIAD

Garantii

Frogest OÜ (frog.ee) poolt müüdud uutele toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg erisikule.

Juriidilisele isikule kehtib ühe aastane garantii aeg.

Pretensioonide esitamise periood algab kauba kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast. 2-aasta jooksul remondime defektse toote tasuta eeldusel, et viga on tekkinud tootja süül ning klient esitab ostudokumendi originaali. Kui toodet ei ole võimalik remontida, on kliendil õigus nõuda toote asendamist või lepingust taganeda. Eelpooltoodu kehtib eeldusel, et toodet on kasutatud üksnes selleks ettenähtud tingimustes ja otstarbel ning viga ei ole põhjustatud välistingimused (äike, voolupinge kõikumine, puudulik ventilatsioon, väljavoolanud patareid, tulekahju, uputus jms) ega toote ebaõige käsitsemine. Õigus nõuda toote tasuta parandamist lõpeb enne 2 aasta möödumist juhul, kui: a. toodet remonti tuues ei esitata remonti vajava toote ostudokumenti või kui sellel olevaid andmeid on omavoliliselt muudetud; b. toote seeria- ja mudelinumber on muudetud, eemaldatud, teise kohta paigutatud või mitteloetav; c. toote konstruktsiooni on omavoliliselt muudetud, vaatamata sellele, kui suures ulatuses või kui kvalifitseeritult seda on tehtud või kui toode on viidud remonti mujale kui tootja esindusse või meiepoolt aktsepteeritud remonditöökotta; d. toode läks rivist välja kasutaja süül ebaõige ekspluateerimise tulemusena, samuti kasutusjuhendi mittejälgimisel või toote mittehoolikal hoidmisel tekkinud defektide korral. Juhul kui tarbija poolt ostetud kaubal ilmneb puudus, mille eest vastutab müüja (VÕS § 218 lg 2), korraldab transpordi kliendi asukohta ja tagasi müüja (VÕS § 222 lg 4).

Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.

Ekspertiis – Frog.ee hooldusosakonna poolt (mõnel juhul ka toote maaletoojafirma poolt) teostatav ekspertiis tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.

Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi poolt juhul, kui klient ei ole Frog.ee poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.

Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu seadmele põhjustatud defektide paranduskulud.

Toodetel kehtivad alltoodud müügigarantii tähtajad ning tingimused:

  • garantii akudele, patareidele ja laadijatele – 6 kuud.
  • arvuti lisaseadmete, ka neil, mis arvuti ostmisel või hilisemal täiendamisel on monteeritud vastavalt eritellimusele, müügigarantii on 12 kuud
  • välistel seadmete (printeritel, skanneritel, klaviatuuridel, hiirtel jms) ja eraldi ostetavatel detailide müügigarantii on 12 kuud
  • ostetud toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on müügiarve
  • Electrolux ja AEG toodetele kehtib juriidilistele isikutele kuni 6-kuuline garantii


Hooldus-/remontiperiood kestab 7 kuni 30 kalendripäeva. Erandjuhtudel, kui kaup saadetakse garantiihoolduseks/remondiks teise EL liikmesriiki, võib garantiiprotsess kesta 14 kuni 70 kalendripäeva, sõltuvalt toote olemusest. Rõhutame, et igal juhul püüame garantiihoolduse protsessi võimalikult lühikese aja jooksul lõpule viia.

MÜÜGIGARANTII EI LAIENE:

  • diskettidele, CD/DVD plaatidele, pakendile, dokumentatsioonile, kulumaterjalidele, litsentsidele, tarkvarale ja paigaldusmeediale;
  • häiretele toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
  • häiretele seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
  • ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest;
  • tarkvara poolt põhjustatud vigadele;
  • seadme puhastusele;
  • seadme kasutamisel väljaõppeks;
  • häiretele toote töös, mille on põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes. Siia alla kuuluvad ka kliendi või kolmandate isikute poolt ebakorrektselt käsitletud arvutiosad;
  • häiretele seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
  • häiretele, mis on tingitud arvuti või muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sh maanduseta vooluvõrku);
  • riketele toote töös, mis on tingitud voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;
  • tootesse kliendi poolt installeeritud tarkvara põhjustatud häiretele;
  • arvuti riketele, mis on põhjustatud arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest eiramisest;
  • tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud.

FROGEST OÜ EI VASTUTA:

  • remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest, samuti kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid või tarkvara.
  • toote defektide kõrvaldamata jätmise eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi käigus ning selle esinemist toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud.

Tootja/müüja poolt kaubale antud garantiiaja vältel võib klient esitada Frogest OÜ-le pretensiooni kauba sihtotstarbelist kasutamist või säilitamist takistavate asjaolude kohta, mis on põhjustatud kauba kvaliteedi puudustest. Tarbija pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele.

Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta.

Tarbija pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui Frogesti OÜ tõestab, et puudused kauba kasutamisel on tekkinud tarbija süül.

Frogesti OÜ on kohustatud asjal esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks kliendi nõudmisel tegema ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisis selgub, et detail on korras või defekt ei kuulu garantii alla, siis maksab ekspertiisikulud klient.

Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmetega seoses (kui rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub ostja (kehtib vaid juhul, kui asja tarbijale üleandmisest on möödunud 6 kuud).

Sellisel juhul on Froget OÜ-l õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Garantiiasendus. Kui toote remontimine osutub võimatuks, või selle tootmine on lõpetatud, võtab Frogest OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega.

Garantiitähtajal asendatud asjale antakse algse müügigarantiiga sama kestusega uus garantii.

Seadme parandamise puhul garantiitähtajal pikeneb (müügi) garantii parandamise aja kestuse võrra.

Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid.

Garantiitingimused – Dyson

Kes on garantiiandja?Dyson Technology B.V., registreeritud aadress De Ruijterkade 139, 1011 AC Amsterdam, Madalmaad.

Mida Dysoni garantii katab?

Dysoni garantii on kaubanduslik garantii, mille saate toote ostmisel tasuta. See katab remonti või asendamist (Dysoni äranägemisel), kui Dysoni seadmel esineb garantiiperioodi jooksul materjali- või tootmisdefektide tõttu rike.

Kui osa pole enam laos (nt teatud värvitooni), asendab Dyson selle osa uue töökorras osaga.

Mida Dysoni garantii ei kata?

Dysoni seadmed on konstrueeritud ja toodetud nii, et oleks tagatud nende väga hea ja muutumatu toimimine siseruumides kasutamisel. Kui Dysoni seadet kasutatakse otstarbel, milleks see on kavandatud, ja sel tekib garantiiaja jooksul rike, vastutame selle parandamise või asendamise eest.

Siiski võib esineda juhtumeid, mille puhul Dysoni garantii ei kata parandamist ega asendamist. Need juhtumid on loetletud all ja palume teil neile tähelepanu pöörata.

  • Tavaline kulumine, sh aja jooksul kulunud osad (nt kaitse, rihm, harjariba, aku, filtrid jne).
  • Juhuslik kahjustus.
  • Rikked, mis on põhjustatud pingeallikatest, mis ei vasta toote etiketil toodud väärtustele.
  • Kahjustused, mis on põhjustatud seadmele soovitatud hoolduse tegemata jätmisest.
  • Ummistuste kõrvaldamine. Kui teie Dysoni seade on ummistunud, vaadake ummistuse kõrvaldamise juhiseid oma Dysoni kasutusjuhendist. Kui te kahtlete milleski, võite võtta ühendust klienditoega tasuta telefonil 800 040 467. Dysoni ekspert annab teile nõu, mida teha.
  • Kahjustused, mis on põhjustatud välistest allikatest, nagu transport, ilmastikutingimused, elektrikatkestused või ülepinge.
  • Dysoni kontrollile mittealluvad defektid.
  • Defektid, mis on põhjustatud:
    • seadme kasutamisest muul otstarbel kui ette nähtud, ilma hoolduseta või hooletusest;
    • tolmuimeja kasutamisest viisil, mis ei ole kooskõlas Dysoni kasutusjuhendiga;
    • Dysoni seadme kasutamisest muul viisil kui tavapärane majapidamiskasutus riigis, kust see osteti;
    • selliste osade kasutamisest, mida ei ole kokku pandud või paigaldatud Dysoni juhiste kohaselt;
    • Dysoni mitteoriginaalosade ja -tarvikute kasutamisest;
    • valest kokkupanekust või paigaldamisest (muud kui Dysoni poolt);
    • parandustöödest või muudatustest, mida ei ole teinud Dysoni töötajad või Dysoni volitatud esindajad.

Kui te ei tea täpselt, mida Dysoni garantii katab, võtke meiega ühendust.

Kuidas ma saan esitada Dysonile garantiinõude?

Kui te pole veel oma toodet meie juures registreerinud, järgige Dysoni seadme registreerimise juhiseid, kasutades seda linki: SIIN 

Oma toote kohta Dysonile garantiinõude esitamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega ühe kanali kaudu, mis on toodud jaotises Teenindus ja tugi.

Dysoni garantii alusel remondi või asendamise teostamiseks peate enne nõude esitamist esitama kättesaamist/ostu tõendava dokumendi. Pange tähele, et selle dokumendi puudumisel tuleb iga tehtud töö eest tasuda.

Millal Dysoni garantii algab ja kui kaua see kestab?

Garantii kehtib alates Dysoni toote ostukuupäevast ja selle kestus on järgmine.

2-aastane garantii:

  • juhtmeta tolmuimejad,
  • ventilaatorid ja õhusoojendid,
  • õhupuhastid ja -niisutid,
  • föönid,
  • soengutegemisseadmed
  • juuksesirgendajad.

1-aastane garantii:
  • lisatarvikud.
  • Patareid

Kus Dysoni garantii kehtib?

Kui toodet müüakse Euroopa Liidus või Ühendkuningriigis, kehtib Dysoni garantii ainult juhul, kui i) toodet kasutatakse riigis, kus see müüdi, või ii) seadet kasutatakse Austrias, Belgias, Taanis, Soomes, Prantsusmaal, Saksamaal, Iirimaal, Itaalias, Madalmaades, Norras, Poolas, Hispaanias, Rootsis, Šveitsis või Ühendkuningriigis ja kui selles riigis müüakse sama tootemudelit sama pingega.

Kui viite toote välismaale, võidakse garantii tühistada. Siiski püüame teid selles riigis aidata.

"Kas Dysoni garantiid saab edasi anda?

Dysoni garantiid saab koos Dysoni tootega edasi anda, kui esitate volitatud Dysoni edasimüüjalt saadud ostutšeki.

Frogest OÜ


Enim müüdud tooted puuduvad