Loading...

KATEGORIJOS

Pretensioonide käsitlemise kord

  1. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
  2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus. Tarbijal on õigus ka müügilepingust taganeda.
  3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
  4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
  5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
  6. Frog.ee ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
    • seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest;
    • normaalsest kulumisest;
    • ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
    • seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
    • kliendile enne seadme ostmist Frog.ee poolt teatavaks tehtud puudustest;
    • välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
    • toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
  7. Frog.ee tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
  8. Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Frog.ee ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
  9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.
  10. Kui tarbija ei nõustu Frog.eei seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada seda, et:
    • tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);
    • puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
    • Frog.ee on puuduse eest vastutav.
  11. Kui Frog.ee on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Frog.ee puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
  12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Frog.ee kauplustesse ostudokumendil toodud aadressil Läänemere tee 30 või helistage meie klienditeeninduse numbrile E-R 6 225 838 ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
  13. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.
  14. Pretensioonide käsitlemise aeg 15 päeva ja raha tagasimakse tähtaeg 14 päeva arvates otsuse tegemisest, kui toodet ei ole võimalik asendada või parandada või kui Tarbija on taganenud müügilepingust.14.


Nėra geriausiai parduodamų prekių.