Laadimine...
Veebilehte haldab ja müügilepingud sõlmib Frogest OÜ, registrikood 12661899 (edaspidi nimetatud Teenusevahendaja) ja klient, kes tellib tooteid veebipoest www.frog.ee ning tuvastab end tellimuse vormis esitatud isiklike andmetega (edaspidi nimetatud Teenusekasutaja või Klient), sõlmivad müügilepingu sidevahendi abil (edaspidi Müügileping), mille alusel Frogest OÜ müüb kliendile kaupu veebilehe www.frog.ee vahendusel
TINGIMUSED
1. Internetipood
1.1 Internetipood veebiaadressil www.frog.ee (edaspidi nimetatud Internetipood) on Frogest OÜ poolt loodud veebipood, mille kaudu Klient toodete müük toimub Teenusevahendaja kaudu, lähtudes KMS § 15 lg 4 p 7, § 2 lg 11.
1.2 FROG.EE on Teenusepakkujale kuuluv registreeritud kaubamärk.
1.3 Teenusevahendaja ja Teenusepakkuja koostöö põhineb usalduslepingu tingimustel nende vahel.
1.4 Lepingule kohaldatakse Võlaõigusseaduses (VÕS) ja Tarbijakaitseseaduses (TKS) sätestatud sätted. Tarbijal on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul, esitada pretensioone ning saada kogu vajalik teave toote ja hinnakujunduse kohta enne ostu sooritamist
2. Üldsätted
2.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest, Eesti Vabariigi seadustest ning muudest õigusaktidest ja E-poe Müügitingimused kokkulepitust.
2.2 Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha muudatusi E-poe teenustes. Sel juhul teavitab Müüja Kliente teavitusega E-poe veebilehel, mida saab näha veebilehe avalehelt.
2.3 Müülal on õigus ühepoolselt muuta veebipoe ostutingimused. Juhul, kui tüüptingimuste muudatused toimuvad, teavitab Müüja sellest Klienti oma E-poe veebilehe kaudu. Teavitust saab näha veebilehe avalehelt.
3. Tooted ja ostu sooritamine
3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavaliselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
3.2 Kui tellitud toode puudub laos ning tellimust ei ole võimalik täita, võtab e-poe töötaja kasutajaga ühendust, et pakkuda välja uus võimalik tarneaeg või asendustoode, mis on samaväärne hinna ja kvaliteedi poolest. Kui pakutud alternatiivid kasutajale ei sobi, on tarbijal õigus lepingust taganeda. Lepingust taganemise korral kohustub e-pood tagastama tarbijale kogu tasutud summa hiljemalt 2 (kahe) tööpäeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.
Kui tellimuse eest tasuti kolmanda osapoole teenusepakkuja kaudu (näiteks järelmaksu, liisingu või pangakaardi maksega), võib tagasimakse tähtaeg olla kuni 14 (neliteist) päeva vastavalt makseteenuse pakkuja tingimustele.
3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui juriidilistele isikutele.
3.5 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 16-aastane või omab seadusliku esindaja nõusolekut tellimuse esitamiseks.
3.6 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt-e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel, ettemaksu arve alusel või täidab järelmaksu taotluse.
3.7 Toodete pildid on illustreerivad.
3.8 Tooteinfot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla pärast Ostja viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Frog.ee e-poe tooteinfos esineda ebatäpsusi. Soovitame Ostjal siiski enne ostu sooritamist, võimalusel, kontrollida tooteinfo täpsust Frog.ee klienditeeninduse telefonil 6 111 111.
3.9 Frog.ee on kohustatud tagama ka koos seadmega müüdava digitaalse sisu toimimise. Seega vastutab digitaalsel sisul ilmneva puuduse korral, näiteks kui internetist alla laaditud muusikafail ei hakka tarbija seadmes mängima, mõni nutirakendus lõpetab töötamise või filmi pildikvaliteet on halb.
3.10 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.11 Frog.ee on kohustatud teavitama digitaalse sisu, teenuse ja digitaalse elemendiga asja korral nii selle funktsionaalsusest, ühilduvusest kui ka koostalitlusvõimest.
4. Lepingu sõlmimine ja tellimus
4.1 Tellimus loetakse kinnitatuks Kliendi poolt siis, kui Klient on tellimuse vormistanud ning saanud automaatvastuse kinnituskirjaga Teenuse osutajalt oma e-mailile.
4.2 Peale tellimuse kinnitamist kohustub Klient teostama makset kas kogu summas ülekandega või sularahas kättesaamisel. Juhul kui Klient valib makse sularahas kättesaamisel, on ta kohustatud tulema kaubale järgi nädala aja jooksul pärast sõnumi kättesaamist, et kaup on kohale jõudnud. Klient on kohustatud teada andma telefoni või e-posti teel, kui ta peaks millegi pärast hilinema kaubale järgi. Vastasel juhul on Teenuse osutajal õigus tühistada tellimus.
4.3 Leping Kliendi ja Teenuse osutaja vahel loetakse sõlmituks siis, kui on täidetud punktides 4.1 ja 4.2 väljatoodud tingimused. Juhul kui ei ole täidetud ühte kahest punktist, siis lepingut ei loeta sõlmituks.
4.4 Teenuse osutaja alustab tellimuse täitmist alles siis, kui leping Kliendi ja Teenuse osutaja vahel on sõlmitud.
4.5 Dokumendiks, mille alusel teostatakse makset, on Kliendile esitatud arve.
4.6 Juhul kui kaup ei ole veel saadetud Kliendile, on Kliendil õigus muuta kohaletoimetamise tingimusi. Kui kohaletoimetamise tingimuste muutmine vajab lisakulutusi, kannab need Klient ise. Juhul kui kaup on Kliendile juba saadetud, ei saa kohaletoimetamise tingimusi enam muuta.
4.7 Juhul kui tellitava toote hind ilmselgelt erineb turuhinnast, on võimalik, et see on tehniline probleem. Kui Klient märkab olulist hinnavahet tootel, kohustub Klient võtma ühendust Teenuse osutajaga lisainformatsiooni saamiseks.
5. Hinnad
5.1 Kõik hinnad e-poes on eurodes.
5.2 Kõik veebipoes kuvatavad hinnad on lõpphinnad ning sisaldavad käibemaksu 24%.
5.3. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes olevaid hindeid. Kauba hind pärast tellimuse kinnitamist võib muutuda ainult juhul, kui süsteemis esines tehniline viga või lao kauba kogus ei jõudnud uuenduda. Kui Klient ei ole nõus uue hinnaga, siis võib ta tellimuse tühistada. Pärast tellimuse tühistamist tagastatakse Kliendile kogu makstud summa samale kontole, kust oli tasutud.
6. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
6.1 Tarneaeg on välja toodud igal konkreetsel tootel. Igal tootel on oma tarneaeg, kuid mitte rohkem kui 45 päeva. Tarneaeg on arvestatud kauba saabumiseni Frog.ee Tallinna lattu.
6.2 Teenuse kasutajal on õigus valida kolme erineva kauba kohaletoimetamisviisi vahel. Valik tuleb teha tellimuse vormistamisel.
6.3 Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani Eesti Vabariigi piires.
6.4 Kui Teenuse kasutaja on valinud kohaletoimetamise viisiks kulleri või pakiautomaadi, toimub kauba kohaletoimetamine vastavalt valitud viisile 1–7 tööpäeva jooksul pärast kauba saabumist Frog.ee Tallinna lattu. Kõik saadetised on kindlustatud kliendile üleandmise hetkeni.
6.5 Teenuse osutaja tööpäevad on esmaspäevast reedeni, 09:00–18:00.
6.6 Kui tellimus oli kinnitatud tööpäeval pärast 12:00, siis kõigi protseduuride arvestus algab järgmisest tööpäevast.
6.6.1 Kui ühes tellimuses on mitmeid tooteid erinevate kohaletoimetamistähtajatega, siis kohaletoimetamine toimub ühe saadetisena, kui kõik tooted on laos olemas. Kohaletoimetamise hind makstakse ühe kohaletoimetamise eest. Kui klient soovib tooteid, mille kohaletoimetamise tähtaeg on varem, eraldi saada, siis peab ta tasuma täiendava kohaletoimetamise eest.
6.7 Tarneaja arvestus algab pärast tüüptingimuste punktis 4.3 väljatoodud tingimuste täitmist (tellimuse kinnitamine ja makse teostamine).
6.8 Juhul, kui Klient soovib osta toodet järelmaksuga, algab tarneaja arvestus pärast kinnitust järelmaksuga ostmist pakkuva ettevõtte poolt.
6.9 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale, esitades isikut tõendava dokumendi. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.
6.10 Teenuse osutaja ei vastuta tarnimisega seotud viivituste eest, välja arvatud juhul, kui viivitus on tingitud vääramatust jõust, nagu looduskatastroofid või sõjaolukorrad. Kulleritega seotud viivituste korral palume võtta ühendust aadressil info@frog.ee või telefonil +372 611 11 11.
6.11 Juhul, kui Klient tuleb lattu tootele ise järgi, siis on Klient kohustatud toodet üle vaatama. Juhul, kui ülevaatamise käigus selgub, et toode ei vasta lepingutingimustele, on Kliendil õigus nõuda toote vahetust või keelduda selle vastuvõtmisest.
6.12 Kui toote juures ei ole välja toodud konkreetset tarneaega, on kliendil õigus küsida see müüja. Kui ka e-poe töötajal ei ole võimalik tarneaega määrata ja tellimuse täitmine jääb ebaselgeks, on tarbijal õigus lepingust taganeda. Lepingust taganemise korral tagastab müüja kogu kliendi poolt tasutud summa hiljemalt 2 (kahe) tööpäeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.
Kui tellimuse eest tasuti kolmanda osapoole teenusepakkuja kaudu (näiteks järelmaksu, liisingu või pangakaardi maksega), võib tagasimakse tähtaeg olla kuni 14 (neliteist) päeva vastavalt makseteenuse pakkuja tingimustele.
6.13 Juhul, kui on valitud tarneteenus tuppa FROG Cargo, sisaldab teenus toote tarne korteri või eramaja esimesse tuppa, mis tavaliselt on esik. Nende pakettide sisse ei kuulu toote tarne teistesse korteri/maja toadesse. Ostja on kohustatud eelnevalt kindlaks tegema, et tarneteekond ja uste laius võimaldavad ohutu tarne tuppa. Tarnet ei teostata läbi akende või redelite. Antud teenust pakkutakse ainult Tallinna piires.
6.14 Juhul, kui on valitud tarneteenus tuppa FROG Cargo (S), FROG Cargo (M) või FROG Cargo (L):
7. Lepingust taganemine
7.1 Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressile info@frog.ee. E-kirjas tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda, ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon, kontonumber).
7.2 Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani pärast Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, toimub lepingust taganemine vastavalt tüüptingimuste peatükile „Taganemisõigus”.
7.3 Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest.
7.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7.5 Ostja vastutab tagastatava kauba eest ja selle väärtuse vähenemise eest, kui see on tagastatud puudustega või kaup on kasutatud muul viisil, kui on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et kontrollida toote sobivust, võib Ostja kasutada seda nii, nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Ostja arveldusarvele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates Ostja taganemisavalduse saamisest. Frog.ee ei ole kohustatud tegemiseks raha tagastama, kuni toode jõuab müüjale tagasi või Ostja esitab tõendid, et on kauba teele pannud.
Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Ostjal.
7.6 Lepingust taganemine ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik
8. Taganemisõigus
8.1 Klient (eraisik) võib 14 päeva jooksul (alates kauba kättesaamisest) Teenuse osutajaga sõlmitud lepingust taganeda, põhjust seletamata.
8.2 Lepingust taganemiseks peab Klient täitma taganemisavalduse, mida on võimalik leida järgmisel lingil: taganemisavalduse vorm.
8.3 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
8.4 Taganemisõigus ei laiene avatud ümbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale. Samuti ei laiene taganemisõigus kiiresti riknevatele toodetele, mida ei ole võimalik edasi müüa nende omaduste tõttu. Taganemisõigus ei laiene ka toodetele, mis on tehtud arvestades konkreetseid isiklike vajadusi.
8.5 Taganemisõigust kasutades peab Klient viivitamatult tagastama Teenuse osutajale soetatud toote, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisõiguse avalduse esitamist.
8.6 Kui Klient tagastab kasutatud kauba, on kauplejal õigus määrata kauba väärtuse vähenemine. Kui tarbija ei ole väärtuse vähenemisega nõus, võib kaupleja tellida ekspertiisi väärtuse vähenemise määramiseks, kuid tegemist on kaupleja kuluga ja selle tasumiseks ei saa tarbijat kohustada. Aktsepteeritav ei ole olukord, kus tarbija saadab 14-päevase taganemisõiguse raames kauplejale kasutatud kauba, ja kaupleja saadab selle koheselt ekspertiisi ning esitab tarbijale ekspertiisitasu arve vastavalt tulemusele. Kui tootel ilmneb tagastamisel kasutusjälgi, teavitab kaupleja sellest tarbijat ja määrab väärtuse vähenemise. Kui kauplejal puudub pädevus vastava hinnangu tegemiseks, on see kaupleja kulu, mitte tarbija.
8.7 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast lepingust taganemise teate saamist.
8.8 Tagasimakse teeme 14 päeva jooksul alates kliendi poolt lepingu taganemisest.
8.9 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
8.10 Klient kohustub kandma toote või toodete tagastamisega seotud kulud.
8.11 Taganemisõigust saavad kasutada tarbijad ehk füüsilised isikud.
8.12 Taganemisõigus ei kehti juriidiliste isikute suhtes.
9. Isikuandmed ja nende kasutamine
9.1 Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2 Tellimuse esitamisel Kliendi poolt sisestatud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.
9.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse vormistamisel.
9.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta: isikukood, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korterinumber, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe tüüptingimustega nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine ning elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
9.5 Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, edastatakse kullerteenust osutavatele ettevõtetele.
9.6 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
9.7 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
9.8 Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Klienti puudutavaid isikuandmeid isikutele, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötlevad andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks, samuti isikutele, kellel on seaduslik õigus ja kelle andmete töötlemine on vajalik Kliendi või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
9.9 Kliendil on õigus kontrollida enda isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda oma isikuandmed registrist kõrvaldada.
9.10 Klient annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile tellimuskinnitus.
9.11 Teenuse osutajal on õigus edastada Kliendi andmed firmadele, kes pakuvad järelmaksuga ostu teenust.
10. Vastutus
10.1 Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektsete toodete poolt tekitatud kahjude eest, sealhulgas vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
10.2 Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele.
10.3 Klient vastutab kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara, andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
10.4 Klient vastutab täielikult E-poe tüüptingimuste ja seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Klientidele või kolmandatele isikutele.
11. Erimeelsused
11.1 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
12. Kasutamistingimused
12.1 Tüüptingimustes väljatoodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
12.2 Tellimuse esitamisel, märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun E-poe kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud tüüptingimustes toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub nendega.
13. Garantii ja pretensioonide esitamine
13.1 Garantiiteenust osutab konkreetse brändi autoriseeritud teenindus. Konkreetsete brändide teenindust pakkuvad teenindused on saadaval järgmisel lingil: Brändide garantii teeninduse nimekiri
13.2 Garantiiga seotud küsimuste korral on Kliendil õigus pöörduda Teenuse osutaja poole või otseselt garantiiteenust pakkuva teeninduse poole.
13.3 Täiendavat teavet, mis on seotud garantiiga, on võimalik saada järgmisel lingil: Garantii
13.4 Lisaks õigustele, mis on väljatoodud tüüptingimustes, on Kliendil õigus kasutada ka seadusest tulenevaid õigusi.
13.5 Kliendil (tarbijal) on õigus esitada pretensioone Teenuse osutajale küsimustes, mis on seotud ostetud tootega Teenuse osutaja e-poest, kahe aasta jooksul. Pretensioonid tuleb saata e-posti aadressile info@frog.ee. Vastab Võlaõigusseaduse § 218 lõikele 2.
13.6 Klient saab esitatud pretensioonile vastuse 15 päeva jooksul alates pretensiooni saamisest. Tarbijakaitseseaduse § 24 lõikele 6.
13.7 Pretensioon koostatakse vabas vormis. Pretensiooni sisu peab sisaldama maksimaalselt täpset probleemi kirjeldust. Samuti tuleb pretensioonile lisada dokument, mis tõendab, et Klient on teinud ostu Teenuse osutaja e-poest.
13.8 Juhul, kui Teenuse osutajal tekib kahtlus, et toode, mille suhtes Klient esitas pretensiooni, on defektidega Kliendi enda süü tõttu, on Teenuse osutajal õigus määrata sõltumatu ekspertiis. Alates 1. jaanuarist 2022 pikeneb tõendamiskoormise tähtaeg kuuelt kuult ühele aastale; eeldatakse, et puudus, mis ilmneb ühe aasta jooksul asja tarbijale üleandmisest, oli olemas asja üleandmise ajal. Ülejäänud ühe aasta jooksul on tõendamiskohustus tarbijal, ja tarbija maksab ekspertiisi eest, kui tootmisdefekti ei tuvastata.
13.9 Täiendava kirjelduse pretensiooni esitamise kohta saab leida järgmisel lingil: www.komisjon.ee.
13.10 Tootjagarantii kaotab kehtivuse, kui:
-kauba eelneval remontimisel on kasutatud tootja poolt mittevolitatud teeninduspunkte;
-kaubal tuvastatakse raske mehaaniline vigastus (näiteks korpus on deformeerunud, ekraan on muljutud) või vedeliku/niiskuskahjustus;
-on möödunud garantiiperiood.
VERSIOON 02.07.2025