Laadimine...
Frogest OÜ, registrikoodiga 12661899 (edaspidi Teenuse osutaja) ja Klient, kes vormistab tellimuse e-poes www.frog.ee ning identifitseerib end, sisestades tellimusse oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja või Klient), sõlmivad käesoleva e-poe kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping) tüüptingimuste alusel. Enne lepingu sõlmimist tutvuge allpool toodud tüüptingimustega, mis on Kasutuslepingu lahutamatu osa.
1. E-POOD
1.1 www.frog.ee e-pood (edaspidi e-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
1.2 frog.ee on Teenuse osutajale kuuluv registreeritud kaubamärk.
2. ÜLDSÄTTED
2.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning käesolevas Kasutuslepingus kokkulepitust.
2.2 Teenuse osutajal on õigus igal ajal teha muudatusi e-poes pakutavates teenustes. Sellisel juhul teavitab Teenuse osutaja Kliente e-poe veebilehe kaudu, kus vastav teavitus on nähtav pealehel.
2.3 Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta Kasutuslepingu tüüptingimusi. Muudatustest teavitatakse samuti e-poe veebilehe kaudu, kus teavitus on nähtav pealehel.
3. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. Toodete saadavus võib aga muutuda tehniliste probleemide tõttu laos või e-poe tarkvaras.
3.2 Kui tellitud toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, võtab e-poe töötaja Teenuse kasutajaga ühendust ning pakub välja uue tarneaja, samaväärse asendustoote (sama hinna ja kvaliteediga) või makstud raha tagastamise. Raha tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ning võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
3.5 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 18-aastane.
3.6 Teenuse kasutaja, kes tegutseb juriidilise isikuna, valib soovitud tooted, sisestab tellimuse täitmiseks vajalikud andmed (ettevõtte nimi, registrikood, KMKR number (kui on olemas), kontaktisiku nimi, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest kas internetipanga pangalingi kaudu, ettemaksuarve alusel või esitab järelmaksutaotluse (kui selline võimalus on olemas).
3.7 Toodete pildid on illustreerivad.
3.8 Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Andmed võivad olla pärast Ostja viimast külastust muutunud. Tulenevalt tootjate andmekaartide puudulikkusest võib Frog.ee e-poe tooteinfos esineda ebatäpsusi. Sel juhul ei vastuta Frog.ee tooteandmete õigsuse eest. Soovitame Ostjal võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust Frog.ee klienditeeninduse telefonil 6 111 111 enne ostu sooritamist.
3.9 Frog.ee on kohustatud tagama koos seadmega müüdava digitaalse sisu toimimise. Näiteks, kui alla laaditud muusikafail ei mängi seadmes, mõni rakendus ei tööta või filmi pildikvaliteet on halb, vastutab Frog.ee selle eest.
3.10 Teenuse kasutaja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed. Teenuse osutaja ei vastuta tellimuse mittetäitmise ega selle tagajärgede eest, kui need on põhjustatud kasutaja poolt esitatud ebaõigetest andmetest.
3.11 Frog.ee on kohustatud teavitama digitaalse sisu, teenuse ja digitaalse elemendiga asja puhul selle funktsionaalsusest, ühilduvusest ja koostalitlusvõimest.
4. LEPINGU SÕLMIMINE JA TELLIMUSE TÄITMINE
4.1. Tellimus loetakse Kliendi poolt kinnitatuks hetkel, mil Klient on vormistanud tellimuse ning saanud Teenuse osutajalt automaatse kinnituskirja oma e-posti aadressile.
4.2. Pärast tellimuse kinnitamist kohustub Klient tasuma tellimuse eest kas täieliku summana ülekandega või sularahas kauba kättesaamisel. Kui Klient valib makseviisiks sularaha kauba kättesaamisel, on ta kohustatud kaubale järele tulema seitsme (7) kalendripäeva jooksul alates teavituse saamisest, et kaup on kohal. Kui Klient ei saa mõjuval põhjusel kaubale järele tulla, on ta kohustatud sellest eelnevalt teavitama Teenuse osutajat telefoni või e-posti teel. Vastasel juhul on Teenuse osutajal õigus tellimus tühistada.
4.2.1 Kui tellimus esitatakse juriidilise isiku nimel, peab arve tasuma vastav juriidiline isik, kelle nimele tellimus ja/või arve on vormistatud.
Erandina on lubatud makse teostamine ettevõtte juhatuse liikme või omaniku poolt. Muudel juhtudel, kui makse teostatakse kolmanda isiku poolt, on nõutav ettevõttepoolne kirjalik volitus või kinnitus, mis tõendab makse seotust vastava juriidilise isikuga. Ilma vastava dokumendita on müüjal õigus keelduda tellimuse täitmisest.
4.3. Leping Kliendi ja Teenuse osutaja vahel loetakse sõlmituks juhul, kui on täidetud nii punktis 4.1 kui ka punktis 4.2 toodud tingimused. Kui kumbki tingimus ei ole täidetud, ei loeta lepingut sõlmituks.
4.4. Teenuse osutaja alustab tellimuse täitmist pärast seda, kui Leping Kliendi ja Teenuse osutaja vahel on loetud sõlmituks.
4.5. Maksmise aluseks olevaks dokumendiks on Kliendile tellimuse kinnitus.
4.6. Kui kaup ei ole veel Kliendile saadetud, on Kliendil õigus muuta kohaletoimetamise tingimusi. Kui kohaletoimetamise tingimuste muutmine toob kaasa lisakulutusi, katab need Klient. Kui kaup on juba Kliendile saadetud, ei ole kohaletoimetamise tingimuste muutmine enam võimalik.
4.7. Kui tellitud toote hind erineb ilmselgelt tavapärasest turuhinnast, võib tegemist olla tehnilise veaga. Sellisel juhul kohustub Klient Teenuse osutajaga viivitamata ühendust võtma, et selgitada olukorda enne ostu sooritamist.
4.8 Kui Klient on valinud tooted valesti (nt mittesobivad suurused, mudelid, värvid vms), siis ei ole tal õigust taganeda lepingust ega nõuda tagasimakset ega vahetust, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või ei vasta kirjeldatud omadustele.
5. HINNAD
5.1. Kõik e-poes kuvatud hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.
5.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Tellimuse kinnitamise järgselt võib toote hind muutuda üksnes juhul, kui hind on süsteemivea tõttu ekslikult kuvatud või kui laoandmed ei ole tehnilistel põhjustel jõudnud ajakohastuda.
Kui Klient ei ole muudetud hinnaga nõus, on tal õigus tellimus tühistada. Tellimuse tühistamise korral tagastab Teenuse osutaja Kliendile kogu makstud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus, hiljemalt 14 päeva jooksul alates tühistamisest.
6. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
6.1. Tarneaeg on märgitud iga konkreetse toote juures. Igal tootel võib olla erinev tarneaeg, kuid see ei ületa 45 kalendripäeva.
6.2. Teenuse kasutajal on võimalik valida mitme erineva kohaletoimetamisviisi vahel. Valik tuleb teha tellimuse vormistamise käigus.
6.3. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani Euroopa Liidu piires. Kohaletoimetamise tingimused ja hind võivad erineda saidil esitatud tingimustest ning arutatakse neid eraldi, arvestades kohaletoimetamise kulusid.
6.4. Kui Teenuse kasutaja on valinud kohaletoimetamise viisiks kulleri, toimetatakse kaup kohale 1–7 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist ja makse laekumist. Tarnekulu lisandub kauba hinnale. Kõik saadetised on kindlustatud kuni kauba üleandmiseni Kliendile.
6.5. Teenuse osutaja tööpäevad on esmaspäevast reedeni kell 09:00–18:00.
6.6. Kui tellimus kinnitatakse tööpäeval pärast kella 12:00, arvestatakse tähtaegu alates järgmisest tööpäevast.
6.7. Tarneaja arvestus algab pärast punktis 4.3 nimetatud lepingu sõlmimise tingimuste täitmist (tellimuse kinnitamine ja makse laekumine).
6.8. Juhul, kui Klient soovib osta toodet järelmaksuga, algab tarneaja arvestus alates järelmaksuotsuse kinnitamisest vastava teenusepakkuja poolt.
6.9. Tellitud kauba üleandmine toimub ainult tellimuses märgitud Teenuse kasutajale, isikut tõendava dokumendi alusel. Kauba üleandmine kolmandale isikule toimub vaid Kliendiga eelneval kokkuleppel.
6.10 Teenuse osutaja ei vastuta tarnimisega seotud viivituste eest, mis on tingitud Teenuse osutajast sõltumatutest asjaoludest (nt vääramatu jõud, streigid, looduskatastroofid, piirangud või muud sarnased olukorrad). Klient teatatakse viivitustest, mis on tingitud sellistest asjaoludest.
6.11. Kui Klient tuleb kaubale ise järele, on ta kohustatud kauba üle vaatama. Kui ülevaatamisel ilmneb, et kaup ei vasta lepingutingimustele, on Kliendil õigus keelduda selle vastuvõtmisest või nõuda asendamist.
6.12. Kui toote juures ei ole märgitud konkreetset tarneaega, on Kliendil õigus küsida lisainfot Teenuse osutajalt. Kui ka Teenuse osutaja ei suuda tarneaega täpsustada ning tellimus ei jõua kohale, tagastatakse Kliendile kogu makstud summa 14 kalendripäeva jooksul.
6.13. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise teenuseks FROG Cargo või FROG Cargo (S), hõlmab teenus kauba toimetamist korteri või eramaja esimesse ruumi (tavaliselt esik). Teenus ei hõlma kauba viimist teistesse ruumidesse. Klient peab eelnevalt veenduma, et tarne tee ja ukseavad võimaldavad kauba ohutut sisenemist. Tarnet ei teostata akende kaudu ega redelite abil. Teenust pakutakse ainult Tallinna piires.
6.14. Kui Klient on valinud teenuseks FROG Cargo (M) või FROG Cargo (L), kehtivad järgmised tingimused:
FROG Cargo (M)Kauba toimetamine ja paigaldus (v.a integreeritavad seadmed). Lisaks toote toimetamisele sisaldab teenus uue seadme paigaldust (v.a integreeritavad seadmed).
Klient peab tagama, et elektri- ja veevõrk võimaldavad ohutut ühendamist. Näited: teleri jalale paigaldamine, pesumasina ühendamine elektri- ja veevõrku, külmkapi ja pliidi ühendamine elektrivõrku.
Teenuse hind ei hõlma integreeritavate seadmete paigaldust, teleri seinale kinnitamist, külmkapi ukse ümberpööramist, mööbli kokkupanekut ega lisatöid elektriku, santehniku või gaasiseadmete ühendamisel.
Kõik FROG Cargo teenused on saadaval ainult Tallinna piires.
6.15 Kui kaupa ei tule vastu võtma ettevõtte juhatusse kuuluv isik, peab kauba vastuvõtjaks olev isik esitama kauba kättesaamisel tööandja poolt allkirjastatud kirjaliku volikirja või kinnituse. See kehtib ka juhul, kui kauba vastu võtma tuleb ettevõtte töötaja (nt sekretär) või kolmas isik (nt kuller). Ilma vastava kirjaliku kinnituse või volikirjata ei väljastata kaupa.
6.16Kui kaup võetakse vastu müüja esinduses, on ostjal või tema esindajal võimalus kohapeal kaubaga tutvuda enne selle üleandmist. Pärast kauba üleandmist ei võeta vastu pretensioone kauba väljanägemise, komplektsuse ega muu nähtava puuduse osas, mis oleks olnud tuvastatav kohapeal kaubaga tutvumisel.
6.17Kui ostja on registreeritud Euroopa Liidu liikmesriigis, kuid väljaspool Eestit, ning kaup viiakse välja Eestist, on ostja kohustatud esitama korrektselt täidetud ja kõigi osapoolte (sh vedaja) poolt allkirjastatud rahvusvahelise autokaubaveo saatelehe (CMR). CMR-saatelehe esitamine on kohustuslik maksuarvestuse eesmärgil ning on eeltingimuseks käibemaksuvabastuse rakendamisele vastavalt kehtivatele Eesti ja Euroopa Liidu õigusaktidele. CMR-i esitamata jätmise korral on müüjal õigus esitada ostjale täiendav arve käibemaksu ulatuses.
7. LEPINGUST TAGANEMINE
7.1 Kui Klient (juriidiline isik) soovib pärast tellimuse esitamist, kuid enne lepingu täitmist lepingust taganeda, kohustub ta sellest viivitamatult teatama kirjalikult e-posti aadressil klienditugi@frog.ee. Teates tuleb märkida tellimuse number, kontaktandmed (ettevõtte nimi, esindaja nimi, tellimuse kuupäev, telefon, arveldusarve number).
7.2 Teenuse osutajal on õigus keelduda juriidilise isiku esitatud taganemisavalduse rahuldamisest.
7.3 Kui Teenuse osutaja siiski otsustab taganemisavalduse rahuldada, kantakse tasutud summa tagasi samale arvelduskontole, kust laekumine toimus, hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate kinnitamisest Teenuse osutaja poolt.
7.4 Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustusteta. Kauba tagastamise kulud katab Klient.
7.5 Teenuse osutajal on õigus tühistada tellimus mõjuval põhjusel, sealhulgas juhul, kui tellimuse täitmine ei ole kooskõlas Teenuse osutaja sisemiste põhimõtete või ärilise äranägemisega.
8. TAGANEMISÕIGUS
8 8.1 Lepingust taganemine ja kauba tagastamise õigus 14 päeva jooksul kehtib ainult eraisikutele, kes on Tarbijakaitseseaduse mõistes tarbijad.
8.2 Juriidilistel isikutel (ettevõtetel) ei ole õigust 14-päevasele taganemisõigusele ning kõik tellimused on nende jaoks siduvad alates tellimuse kinnitamisest.
8.3 Teenuse osutajal on õigus keelduda juriidilise isiku esitatud taganemisavalduse rahuldamisest.
9. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE
9.1 Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks vastavalt kehtivatele õigusaktidele, sh Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele (EL) 2016/679 (isikuandmete kaitse üldmäärus, GDPR).
9.2 Tellimuse esitamisel Teenuse osutajale edastatud Kliendi isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks, tellimuste täitmiseks, kauba kohaletoimetamiseks ning kliendisuhete haldamiseks.
9.3 Isikuandmete töötlemise aluseks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse vormistamisel.
9.4 Teenuse osutaja poolt töödeldavad isikuandmed võivad sisaldada järgmisi andmeid: isikukood (vajadusel), ees- ja perekonnanimi, aadress (tänav, maja, korter, linn/asula, postiindeks), telefoninumber, e-posti aadress, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, makseviis, tellimuse sisu, Kliendi märkused, nõusolek tüüptingimustega, ning soovi korral nõusolek turunduspakkumiste saamiseks.
9.5 Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks, edastatakse logistikapartneritele ja kulleriteenust osutavatele ettevõtetele vaid ulatuses, mis on vajalik teenuse osutamiseks.
9.6 Teenuse osutaja rakendab kõiki seadusest tulenevaid organisatsioonilisi, tehnilisi ja füüsilisi turvameetmeid, et tagada isikuandmete kaitse ning vältida nende loata töötlemist, avalikustamist või hävimist.
9.7 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui selleks on seaduslik alus või Kliendi vastav nõusolek.
9.8 Teenuse osutajal on õigus edastada Kliendi isikuandmeid pädevatele asutustele või isikutele, kellel on selleks seaduslik õigus, ning ainult juhul, kui see on vajalik seadusest tuleneva kohustuse täitmiseks või Kliendi või mõne muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
9.9 Kliendil on õigus igal ajal tutvuda enda kohta kogutud isikuandmetega, nõuda nende parandamist, täiendamist või kustutamist seaduses sätestatud alustel ja korras. Vastava soovi korral tuleb pöörduda kirjalikult aadressile info@frog.ee.
9.10 Klient annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tema esitatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja muud tellimusega seotud teated.
9.11 Teenuse osutajal on õigus edastada Kliendi isikuandmed krediidivõimekuse hindamiseks ja järelmaksuteenuse pakkumiseks koostööpartneritele, kes osutavad järelmaksu teenuseid, tingimusel et see on vajalik kliendile soovitud makselahenduse võimaldamiseks.
10. VASTUTUS
10.1 Teenuse osutaja vastutab toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei vastuta defektidega toodete poolt tekitatud kahjude eest, sealhulgas vara või informatsiooni kahjustumise, käibe või kasumi kaotamise eest. Teenuse osutaja ei vastuta ka juriidilise isiku tegevusest tingitud kaudsete, erandlike või kaotatud tulude eest.
10.2 Klient (juriidiline isik) kohustub kasutama E-poe teenuseid ainult vastavalt seadusele, headele tavadele ja käimasolevatele määrustele. Kliendil lasub vastutus tagada, et tema tegevus ei rikuks intellektuaalomandi õigusi ega teisi seaduslikke nõudeid, ning et kõik teenuse kasutamise tegevused on kooskõlas kehtivate õigusnormidega.
10.3 Klient (juriidiline isik) vastutab kõikide seadmete, tarkvara, andmesidesüsteemide muretsemise, käitamise ja korrashoiu eest, mis on vajalikud E-poe teenuse kasutamiseks. Samuti vastutab Klient kõikide E-poe teenuse kasutamisega seotud kulutuste eest, sealhulgas teenuse kasutamise tagajärjel tekkivad teenuse tasud ja muud kulud.
10.4 Klient (juriidiline isik) vastutab täielikult E-poe tüüptingimuste rikkumise, seaduse, määruste või heade tavade vastaste tegevuste eest, mis on seotud E-poe teenuse kasutamisega. Klient on kohustatud hüvitama kõik Teenuse osutajale, teistele klientidele või kolmandatele isikutele tekkinud kahjud, mis tulenevad tema tegevusest või tegevusetusest E-poe teenuse kasutamisel.
11. ERIMEELSUSED
11.1 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
12. KASUTAMISTINGIMUSED
12.1 Tüüptingimustes väljatoodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
12.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun E-poe kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud tüüptingimustes toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub nendega.
13. GARANTII JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE
13.1 Garantiiteenust osutab konkreetse brändi autoriseeritud teenindus. Konkreetsete brändide teenindust pakkuvad teenindused on saadaval järgmisel lingil: Brändide garantii teeninduse nimekiri
13.2 Garantiiga seotud küsimuste korral on Klient (juriidiline isik) õigustatud pöörduma Teenuse osutaja poole või otseselt garantiiteenindust pakkuva teeninduse poole.
13.3 Täpsema informatsiooni, mis on seotud garantiiga, on võimalik saada järgmisel lingil: Garantii
13.4 Lisaks õigustele, mis on väljatoodud tüüptingimustes, on Klient (juriidiline isik) õigustatud kasutama ka seadusest tulenevaid õigusi.
13.5 Klient (juriidiline isik) saab esitada pretensioone Teenuse osutajale küsimustes, mis on seotud ostetud tootega Teenuse osutaja e-poest, ühe aasta jooksul alates toote ostmisest. Pretensioonide esitamiseks tuleb saata e-kiri aadressile info@frog.ee.
13.6 Klient (juriidiline isik) saab esitatud pretensioonile vastuse 15 päeva jooksul alates pretensiooni saamisest.
13.7 Pretensioon koostatakse vabas vormis, kuid see peab sisaldama täpset probleemi kirjeldust. Pretensioonile tuleb lisada ka dokument, mis tõendab, et Klient on ostnud toote Teenuse osutaja e-poest (nt arve või maksekorraldus).
13.8 Juhul, kui Teenuse osutajal tekib kahtlus, et toode, mille suhtes Klient esitas pretensiooni, on defektidega Kliendi enda süü tõttu, on Teenuse osutajal õigus määrata sõltumatu ekspertiis. Alates 2022. aasta 1. jaanuarist on tõendamiskoormus tähtaeg pikenemas kuuelt kuult ühele aastale, eeldatakse, et puudus, mis ilmneb ühe aasta jooksul asja tarbijale üleandmisest, oli olemas asja üleandmise ajal.
13.9 Täpsema kirjelduse pretensiooni esitamise kohta saab leida järgmisel lingil: www.komisjon.ee
13.10 Tootjagarantii kaotab kehtivuse, kui:
13.10.1 kauba eelneval remontimisel on kasutatud tootja poolt mittevolitatud teeninduspunkte;
13.10.2 kaubal tuvastatakse raske mehaaniline vigastus (näiteks korpus on deformeerunud, ekraan muljutud) või vedeliku/niiskuskahjustus;
13.10.3 möödunud on garantiiperiood.
13.11 Juriidilisel isikul on õigus esitada pretensioone Teenuse osutajale küsimustes, mis on seotud ostetud tootega Teenuse osutaja e-poest. Siiski võivad garantii ja pretensioonide esitamise tingimused erineda sõltuvalt poolte vahel sõlmitud lepingust, mille alusel tehing toimus. Juriidiliste isikute puhul võib garantiiperiood olla lühem, ja tingimused tagastamise või defektse toote eest vastutuse piiramiseks võivad olla rohkem piiratud kui eraisikutel.
13.12 Juriidilise isiku vastutus ja õigused võivad olla määratud vastavalt poolte vahel sõlmitud lepingule, mis võib sisaldada täiendavaid kokkuleppeid kaupade tagastamise ja garantiiteenuste osutamise osas. Juriidiline isik ei pruugi omada samasugust kaitset kui eraisik.
13.13 Juhul, kui juriidiline isik esitab pretensiooni, peab see olema esitatud vähemalt 14 päeva jooksul alates defekti tuvastamisest ja lisama kõik vajalikud dokumendid, mis kinnitavad toote ostu ja defekti olemasolu.
Enim müüdud tooted puuduvad